NEDEN SPONSOR OLMALIYIM

Festival Hedefleri Nelerdir ?

• Bölgeye ve özellikle Uşak ve çevresine ekonomik ve sosyal dinamizm getirmek ve tanıtımını desteklemek,

• Uşak’ın Ege bölgesindeki önemini vurgulamak, şehrin sanayi potansiyelinin, tarihi ve doğal zenginliklerini ön plana çıkarmak,

• Uşak’taki potansiyel etkinlikler için zemin hazırlamak,

• Uşak ile beraber İzmir, Afyon, Kütahya, Simav, Gediz, Selendi ve Dumlupınar çevre halkının da festivale katılımını sağlamak,

• Uşaklı sanayicimizin ve Uşak Üniversitesi’nin bölgesel kalkınmadaki önemini vurgulamak,

• Deri, tekstil ve seramik sektörlerinde Uşak’ın önemli bir yeri olduğunu vurgulamak,

• Türkiye’de bir ilk olan ‘Tasarım Merkezi’nin tanıtımını sağlamak,

• Özgün ve yeni fikirlerin sanayicimizle buluşmasını sağlamak,

• Girişimciliği desteklemek

Neden Sponsor Olmalıyım ?

Organizasyonun tüm tanıtım mecralarında yer alacağım ve bu tanıtım mecraları ile dönüşümlü olarak yaklaşık Yüz Bin (100.000) kişiye ulaşacağım için, • Organizasyon kapsamındaki tüm etkinlikler ulusal/yerel basın ve medya tarafından takip edileceği için, • Hedef kitlem için geliştirdiğim ürün ve hizmetleri doğrudan ve etkin bir şekilde sunarak yeni müşteriler kazanacağım için, • Türkiye ekonomisine artı değer yaratacak işlevsel bir organizasyonda yer alarak marka bilinirliğime ve kurumsal prestijime yatırım yapacağım için, Festival Materyalleri’nden;

• 50.000 adet el broşürü,

• 10.000 davetiye

• 1000 tanıtım dosyası

• 1000 dosya

• 6 adet üst geçit banner’ı,

• 1 adet web sitesi

• 100 adet radyo ilanı

• 2 adet sahne görseli

• 20 branda

• 100 Kırlangıç, Bayrak V.s.

• 4 Örümcek Stant ( İnfo desk)

• 50 Rol-up

• 5 Balon

• Ulusal ve yerel “Gazete İlanı”

• 500 Afiş (50*70)

Ayrıca billboard, megavizyon, otobüs durakları gibi 150 adet outdoor reklam alanlarında
tanıtım imkanı bulacağım için.